A héten a szokásosnál több időm volt, így most éltem a lehetőséggel, és elkezdtem aktívan kereskedni a demó számlámon. 1 perces grafikonon figyeltem a Nasdaq CFD árfolyamát, majd amikor egy rövidebb emelkedés véget ért, akkor nyitottam egy short pozíciót, majd néhány perc múlva el is adtam. Néhány ilyen virtuális tőzsdei ügylet lebonyolítása után rá kell döbbennem, hogy igen jelentősen kell számolnom a kereskedés valódi költségeivel is.

A kereskedés során két tanulságot vontam le: Az egyik, hogy túl kicsi árfolyammozgásra nem érdemes üzletet kötnöm. A nasdaq CFD esetében a vételi és eladási árfolyam közötti különbség (spread) nagysága 1$, így ha ekkora profitot remélünk, akkor végeredményben csak a a brókerünket gazdagítjuk a mi kockázatunkra.

Másik tanulság, hogy ezen cfd-ket hosszú időre nem érdemes tartani, mert tőkeáttételes termék révén napon túli bortoklás esetén kamatot kell fizetni.

Részvények esetén pedig a spread-en túl jutalékot is fizetnünk kell minden ügyletkor, ennek minimum nagysága usa piacon 15$+15$ . Ahhoz, hogy megfelelően gyarapodjon a pénzünk, megfelelő méretű kezdőtőkével kell rendelkeznünk.
 

 

Szerző: Kisbefektető  2011.04.27. 12:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tozsdeleckek.blog.hu/api/trackback/id/tr772781489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása